زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت

زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت
رویــــــــای وصـــــــــــــال انگیـــــــــــــــــــــــــــــز 
نويسندگان
آخرين مطالب

ن سرمربی ایتالیایی که حالا هدایت گالاتاسرای را در دست دارد، 4 سال در ورزشگاه اتحاد مربیگری سیتی را در دست داشت و در سال 2012 این تیم را قهرمان لیگ برتر نمود ودر سال 2011 با سیتی قهرمان اف.ای کاپ شد.

مانجینی در ماه می سال 2013 از منچسترسیتی اخراج شد و جای او را به مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی دنیای فوتبال دادند. اما مانچو همچنان معتقد است که هنوز اثرات او در سیتی مشهود است. او در گفتگو با بی بی سی اسپورت گفت:« من خوشحالم که منچسترسیتی یکی از بهترین تیم های انگلیس است؛ چرا که من این تیم را ساخته ام. بازیکنانی که دراین تیم به گل می رسند، بازیکنانی هستند که من آنها را خریداری کرده ام: سرخیو آگوئرو، ادین ژکو، یایا توره، داوید سیلوا و سمیر نصری.»

برترین گلزن این فصل منچسترسیتی اما آلوارو نگردو است ک 23 گل به ثمر رسانده و او تابستان گذشته همراه با خسوس ناباس، فرناندینیو و استوان جووتیچ خریدهای مانوئل پیگرینی برای منچسترسیتی بودند.مانچینی: تیم کنونی منچسترسیتی را من ساخته ام؛ اگر پارسال قهرمان نشدیم، به خاطر انتقال فان پرسی به یونایتد بود

مانچو درادامه صحبت هایش یادآوری کرد که پیگرینی عملکرد خوبی روی نیمکت مربیگری منچسترسیتی داشته  و معتقد است که تنها دلیلی که تیمش در فصل گذشته نتوانست قهرمان لیگ برتر شود، پیوستن و انتقال روبین فان پرسی به منچستریونایتد بود. او دراین باره ادامه داد:« فکر می کنم که مانوئل پیگرینی عملکرد خوبی روی نیمکت مربیگری منچستسیتی دارد و آنچه الان در منچسترسیتی در حال اتفاق است، کاری است که ما سه سال پیش انجام داده بودیم؛ دقیقا همان اتفاقات . من به خاطر کارهایی که در منچستر انجام دادم واقعا خوشحالم. من هواداران منچسترسیتی را دوست دارم. من تجربه فوق العاده ای در آنجا داشته ام.»

سرمربی ایتالیایی ادامه داد:« بعد از 4 یا 5 سال، شاید سرمربی نیاز داشته باشد تا تیم را تغییر دهد. من کار خودم را انجام دادم و تیم فوق العاده ای را تشکیل دادم. ما فوتبالی فوق العاده ای را ارائه می کردیم و اگر پارسال قهرمان لیگ برتر نشدیم، فقط به این خاطر بود که منچستریونایتد روبین فان پرسی را خریداری کرد. او تفاوت ها را رقم زد. اگر این طور نمی شد، فکر می کنم که سرنوشت منچستردر سه سال اخیر به نحو دیگری دنبال می شد. ما فوتبال واقعا خوبی بازی می کردیم و حالا آنها هم همچنان دارند خوب بازی می کنند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 3 بهمن 1392 ] [ 12:37 ] [ maj7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 28277
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1